sobota, 14 stycznia 2012

POWRÓT.

Zaczynam z blogiem tak jakby "od nowa", już 14 dni po nowym roku,a tu nic. Wiem, też mi przykro, lecz mam nadzieję, że to się poprawi. Niestety jakoś bardziej ciągnie mnie do fbl. 

Większość rzeczy się zmieniła. Coś typu relacje z moim przyjacielem, chyba już nie będą takie same po tym jak on wyznał mi miłość. Zawsze wiedziałam, że mogę mu zaufać i nadal tak jest, lecz jednak po tym co mi powiedział nie wiem jak się zachowywać.

A co do poprzedniej notki "Tak, chcę go" to nadal GO chcę. Prawdą jest to, że nigdy go nie będę miała, ale co tam. Warto pomarzyć. To nigdy nie szkodzi. Może kiedyś się to zmieni. Moja przyjaciółka powiedziała mi, że kiedyś wszystko będzie z tym dobrze. Mam nadzieję. 

Ahh, drugi semestr, miałam się poprawić, a tu co ? 1 z chemii, o tak ! We wtorek na szczęście poprawa. Mega ciężki tydzień mnie czeka. 

Jakoś dziwnie, bo notka bez żadnego zdjęcia, a ja zawsze dodaję zdjęcie. Niestety jestem już zmęczona i nie mam siły na bardziej twórczą notkę, a mogę powiedzieć, że ta jest NAWET epicka. 

Do zobaczenia później <3 

2 komentarze:

  1. Dobra mogę się dowiedzieć kogo ty cholera tak strasznie pragniesz? <3 Nie mów, że gościa od walentynki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gościa od walentynki sobie odpuszczam, bejbe <3

    OdpowiedzUsuń